söndag 27 maj 2012

Jag är mycket nöjd :-)

Dags att jämföra mina listor med resultatet i Eurovision song contest. Så här såg min tippning ut: 1) Party For Everybody - Buranovskiye Babushki, Ryssland - blev 2:a 2) Euphoria, Loreen, Sverige - vann! 3) Stay, Tooji, Norge - kom sist! 4) La La Love, Iva Adamou, Cypern, 15:e plats 5) Love Me Back, Can Bonomo, Turkiet - kom 7:a 6) L´amore E´ Femmina, Nina Zili, Italien - kom 9:a 7) Nije Ljubav Stvar, Zeljko Joksimovic, Serbien - kom 3:a 8) Lautar, Pasha Parfeny, Moldavien, 11:e plats 9) Zaleilah, Mandinga, Rumänien, 13:e plats 10) Be My Guest, Gaitana, Ukraina, 16:e plats. Med andra ord, inte någon större utdelning.... Men sen hade jag ju en lista som visade hur jag ville att det skulle gå: Där prickade jag in Loreens vinst för Sverige och Zeljkos tredjeplats till Serbien. Så jag är mycket nöjd :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar